010203
A cavità di u muffa di cumpusizioni è l'applicazione di u muffa d'iniezione
2024-04-18
Un muffa d'iniezione hè un strumentu per pruduce prudutti di plastica; hè ancu un strumentu chì dà i prudutti di plastica struttura cumpleta è dimensioni precisa. Perchè u metudu di pruduzzione principalu hè di injectà u plasticu fusu à alta temperatura in u muffa per mezu di l'alta pressione è l'accionamentu meccanicu, hè ancu chjamatu un muffa di iniezione plastica.

Cumpunente:
U sistema 1.Gating si riferisce à u canali di u flussu di plastica in u moldu da u nozzle di a machina iniezione à a cavità. I sistemi di versazione ordinariu sò cumposti da canali principali, canali di corridore, porte, buchi di materiale friddu, etc.
2.Lateral parting è core pulling mecanismu.
3.U mecanismu di guida in u moldu di plastica hà principarmenti e funzioni di pusizioni, guida, è purtassi una certa pressione laterale per assicurà a chjusura precisa di e mudeli mudificate è fissi. U mecanismu di guida di clamping moldu hè custituitu da posti di guida, manichi di guida o fori di guida (aperti direttamente nantu à u mudellu), coni di posizionamentu, etc.
4. U dispusitivu ejection principarmenti ghjucà u rollu di ejecting u workpiece da u moldu, è hè cumpostu di un bastone ejector o un tubu ejector o una piastra push, una piastra ejector, una piastra fissu ejector, un bastone resetten, è un bastone pull.
5. Sistema di rinfrescante è riscaldamentu.
6. Sistema di scarico.
7. I pezzi moldati riferenu à e parte chì custituiscenu a cavità di u moldu. Principalmente cumpresi: muffa di punch, muffa concave, core, formate di bastone, formate anelli è inserti è altre parti.

Classificazione:
I stampi di iniezione sò divisi in stampi di plastica termoindurente è di stampi di plastica termoplastica secondu e caratteristiche di stampa; sicondu u prucessu di muffa, sò divisi in stampi di stampi, muffa di trasferimentu, muffa di colpu, muffa di colata, muffa di termoformatura, è stampi di pressa calda, iniezione, etc.
Materiale:
U materiale di u moldu affetta direttamente l'effettu di rinfrescante. I materiali di muffa cumunimenti utilizati includenu l'acciaio P20, l'acciaio H13, l'acciaio P6, l'acciaio S7, l'aleatu di rame berilliu, l'aluminiu, l'acciaio inossidabile 420 è l'acciaio inossidabile 414.
Cavità:
A cavità di u muffa hè un spaziu cù a stessa forma chì u pruduttu modelatu lasciatu in u moldu per accoglie u plasticu fusu è formate u pruduttu dopu a pressione di mantene è rinfriscà. Stu spaziu hè ancu chjamatu cavità di u moldu. Di solitu i prudutti finiti più chjuchi sò cuncepiti cum'è "multi-cavità" per l'ecunumia è l'efficienza. Per esempiu, un muffa hà parechje cavità di film identica o simili per a produzzione rapida.
Angulu di prughjettu:
L'angolo di tiraggio standard tipicu sò in 1 à 2 gradi (1/30 à 1/60). A prufundità hè di circa 1,5 gradi per 50 à 100 mm, è circa 1 gradu per 100 mm. I costi ùn deve esse menu di 0,5 gradi è u gruixu ùn deve esse menu di 1 mm per facilità a pruduzzione di u moldu è aumentà a vita di u moldu.
Quandu si scontra a necessità di texture, hè cunsigliatu chì l'angulu deve esse più grande di a situazione normale. L'angolo datu da ellu deve esse preferibile più di 2 gradi, ma l'angulu ùn deve esse più grande di 5 gradi.
Stile basicu:
U muffa di dui piani hè u tipu di muffa più cumunimenti utilizatu è hà i vantaghji di u prezzu bassu, a struttura simplice è u ciculu di mudificazione cortu.
U sistema di corridore di u moldu di trè platti hè situatu nantu à a piastra di materiale. Quandu u moldu hè apertu, a piastra di materiale ejects i rifiuti in u corridore è u bushing. In u moldu di trè piatti, u corridore è u pruduttu finitu seranu espulsi separatamente.

Tipi cumuni:
L'attrezzatura di stampi di stampi hè un equipamentu di prucessu speciale utilizatu per processà i materiali in parti in u processu di stampa à freddo. Hè chjamatu stamping stamping die. Stamping hè un metudu di trasfurmazioni di pressione chì usa un moldu installatu nantu à una pressa per applicà pressione à u materiale à a temperatura di l'ambienti per causà separazione o deformazione plastica per ottene e parti richieste.
